Begin a new Warrior

Create your account in our forum community now and have access to all forums!

Interface Promo

Discussion in 'News and Updates' started by Thunder, Aug 7, 2020.

1. LEMBRANDO QUE ESTE TÓPICO PERTENCE AO SERVIDOR INTERLUDE, OU SEJA AS INTERFACES DEVEM SER PARA INTERLUDE OKS!

Estou aqui lançando uma promoção onde o vencedor ganhará 50 Lord Adenas por ajudar o servidor com algo simples.

Preciso que vocês postem aqui pra mim algumas interfaces das quais eu vou testar todas elas e escolher uma delas para ser a oficial do servidor.

Preciso de interfaces "DESBLOQUEADAS" que não possuem bugs ou algum tipo de bloqueio que faça o personagem cair sozinho após 20 minutos de uso.

Interface que eu pretendo ignorar são aquelas APELATIVAS do tipo, que mostram o HP do inimigo, ou coisas do tipo.

Sobre o AUTOFARM, eu vou deixar assim, pois este AUTOFARM não é um bot, se alguém for lá e matar o char que esta farmando, o char não vai voltar a farmar sozinho, ou seja, mesmo que a pessoa deixe no AUTOFARM, vai ter que estar prestando atenção sempre nos chares.

Também quero evitar interfaces que tenham coisas automáticas para PVP, tipo, AUTO TARGET, ou algo assim!

Ou seja, vou escolher entre as interfaces postadas a que ficará melhor para o servidor, talvez irei até editar esta interface para adaptar algo que eu queira colocar e quando eu decidir esta interface será a utilizada como PADRÃO do servidor e o servidor será bloqueado para que seja utilizada apenas esta interface que for escolhida!

Agradeço a todos que puderem participar!

-----

English, translated by google because i have no time to fix manually right now!

I'm here launching a promotion where the winner will win 50 Lord Adenas for helping the server with something simple.

I need you to post here some interfaces for me to test all of them and choose one of them to be the official server.

I need "UNLOCKED" interfaces that have no bugs or some type of block that will make the character fall alone after 20 minutes of use.

Interfaces that I intend to ignore are APELATIVES of the type, which show the enemy's HP, or things like that.

About AUTOFARM, I will leave it like this, because this AUTOFARM is not a bot, if someone goes there and kills the char who is farming, the char will not go back to farming alone, that is, even if the person leaves it at AUTOFARM, they will having to always be paying attention to the characters.

I also want to avoid interfaces that have automatic things for PVP, like, AUTO TARGET, or something!

That is, I will choose between the posted interfaces that will be better for the server, maybe I will even edit this interface to adapt something I want to add and when I decide this interface will be used as the server's DEFAULT and the server will be blocked so that only use this interface that is chosen!

I thank everyone who can participate!

Share This Page